Work site

| This blog is linked "hyperlink" with my main work site. | => www.alvinsite.com <=
Do visit my website and provide feedback (for further improvement). I appreciate your time for providing feedback. ^^

Monday 21 June 2010

好吧。。

就在这一刻,
很无奈的有盼望着您的回复,
我真的好想知道你在想什么呢?
我可以在与你见面吗?
当你从假期回来时,你说你要重新开始一个新的生活。。
好啊! 我可以等。。 我不介意,我不在乎别人如何看待我。。
你是我唯一。。。
真心的祝福你快乐!

鸿上

No comments:

Post a Comment